iran-beauty

ساخت وبلاگ

عمل پروتز سینه

 عمل پروتز سینه از جراحی های سینه می باشد که امروزه در بینی زنان بسبار رایج شده است.در صورتی که علاقمند به بزرگ کردن سینه  خود هستید نظرجراحان پلاستیک در این باره این است که  پروتز سینه روش رایج و محبوبی برای  بزرگ کردن سینه ها است.

عمل پروتز سینه

 

 

برخی از بیماران قبل از انجام جراحی سینه نگران نتیجه عمل پروتز سینه هستند چرا که در صورتی که جراحی با  موفقیت انجام نشود  تبدیل به یک تجربه سخت و تلخ خواهد شد .به همین دلیل انتخاب و پیدا کردن جراح سینه برای انجام عمل پروتز سینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مزیت انجام عمل پروتز سینه

یکی از مزیت های مهم عمل پروتزسینه این است که موجب می شود تا سینه ها به حد مطلوب رسیده  و به حالت خوش فرم در اید.

همچنین می توان با انجام عمل پروتز سینه غیریکنواختی سینه را نیزبا این جراحی  بهبود بخشید.در عمل پروتز سینه، جراح  پروتز را در زیر بافت های نرم سینه قرار می دهد.این پروتز با سیلیکون یا سالین پر می شود.میتوان  هم زمان با لیفت سینه از پروتز سینه نیز استفاده کرد.

 

نتایج حاصل از عمل  پروتز سینه  چیست

اگر  شرایط زیر را دارید می توانید  از پروتز سینه استفاده کنید

  • بزرگ کردن سینه با عمل پروتز سینه امکان پذیر است.
  • متناسب شدن لباس در تن
  • متناسب کردن اندازه سینه
  • در صورتی که به خاطر بارداری، شیردهی، کاهش وزن یا پیری ،اندازه سینه کاهش یافته است.
  • بهبود افتادگی سینه در صورت کاهش وزن    

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 48 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:43

 هزینه عمل  بینی

هزینه ی عمل بینی برای افراد  براساس نوع بینی آنا متفاوت است .زیرا درهزینه عمل بینی بیشتر تغییراتی که در بینی فرد صورت می گیرد تاثیر گذار است همین طوربه عملکرد پزشک در هنگام جراحی بستگی دارد به طور کلی می توان گفت که هزینه عمل  بینی بیشتر به هزینه جراح،هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه دارو،وسایل مصرفی وهزینه های بیمارستان بستگی دارد.

هزینه عمل بینی

سالهای  اخیر جراحی زیبایی بینی در بین مردم به ویژه زنان رایج شده است  اما بیشتر این افراد قبل از جراحی به دنبل هزینه عمل بینی خود هستند ودر این مورد در همان جلسه مشاور از جراح خود پرس وجو می کنند در این باره باید گفت که هزینه عمل بینی برحسب نوع بینی و نوع پوست بیماربا  فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که بینی های استخوانی دارند هزینه کمتری را برای جراحی بینی نسبت به دیگرافراد پرداخت می کنند. البته تجربه ومهارت جراح شما و محل انجام جراحی از مواردی است که در هزینه عمل بینی موثر است.

تقریبا می توان گفت هزینه عمل  بینی شما بیشتر به شهرت جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. درهزینه عمل  بینی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت جراح موثر است.

 

 

قیمت عمل بینی

عمل بینی یکی  ازمهمترین عمل‌های زیبایی بر روی صورت فرد است زیرا به طور مستقیم در زییایی فرد تاثیر می گذارد  و به همین دلیل  هزینه این عمل زیبایی نسبت به سایر عمل های زیبایی تا حدی بالاتر است.

به دلیل اینکه در این عمل با ساختارهای بسیار ظریف بینی پزشک شما کار دارد این جراحی باید با دقت وتوجه دقیق به جزئیات واصلاح دقیق بینی فرد انجام شود .زیرا جراح علاوه براصلاح  وضعیت غضروف بینی ساختار استخوانی بینی و پوست آن را نیز باید  تغییر می‌دهد تا به یک نتیجه طبیعی و مطلوب دست یابد. در نتیجه جراح توجه خاصی به نتیجه جراحی و عملکرد مناسب بینی دارد . به این ترتیب پیچیدگی جراحی بینی  می‌تواند به‌طور مشخص بر قیمت عمل بینی تاثیر گذار باشد.

می‌توان گفت که به طورکلی  قیمت عمل بینی در ایران بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان است و بالا بودن قیمت لزوماً به علت بهتر بودن کیفیت جراحی  بینی نیست.بلکه قیمت بالا عمل بینی بیشتر به تبحر وشهرت جراح شما بستگی دارد .

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 58 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:39

جراحی پف پلک

جراحی پف پلک برای افرادی  انجام می شود که پلک چشم آنها همراه با پف است .با افزایش سن افراد در ساختمان پلک‌ برخی افراد ممکن است دچار تغییراتی شود که همین امر باعث می‌شود فرد سنی بالاتر از سن خود داشته باشد وظاهر آنها خسته تر به نظر می آید.

 

جراحی پف پلک

 جراحی پف پلک  نوعی جراحی زیبایی است که بیشتر برای  اصلاح تغییرات و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پف پلک از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی می باشد که پزشک شما  پوست، چربی و عضله اضافی در این ناحیه را برمی دارد و ایرادات پف چشم فرد را با این روش برطرف می سازد، که این امر باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و چهر های فرد جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد.

افزایش سن وانجام جراحی پف چشم

عمده تغییراتی که ممکن است  بالا رفتن سن در چشم افراد ایجاد شود عبارت است از:

-ایجاد چروک‌های ظریف در اطراف پلک‌

– شل شدن پوست پلک‌ها که در برخی افراد حتی منجر به آویزان شدن پوست لبه پلک می شود.

– چربی اضافه در زیر پوست پلک‌ها تجمع پیدا می کند.

– عضلات پلک‌ها با افزایش سن شل می شود.

-افتادگی پلک یا ابرونیز با افزایش سن مشاهده می شود.

تمام  این تغییرات موجب می شود چهره فرد سال خورده و خسته به نظر برسد و نیاز به انجام جراحی پلک داشته باشد.

جراحی افتادگی پلک پایین

جراحی پلک پایین بیشتر برای افرادی انجام می شود که اغلب کیسه‌های چربی زیر پلک تحتانی آنها دچار  پف کردگی یا پف زیرچشم شده باشد. معمولاً بخشی از پوست پلک تحتانی نیزدر جراحی پلک  برداشته می‌شود. این تغییرات در صورت کلی باعث ایجاد ظاهری جوان‌تر در فرد می‌شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:18

بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه: با توجه به اینکه پروتز سینه جزو جراحی های زیبایی ای است به ویژه در چند سال اخیرمورد توجه  بیشتر خانم ها قرار گرفته است، بنابراین بیشتر خانم ها  قبل از انجام عمل در مورد بهترین مارک پروتز سینه سوالات متعددی در این باره می پرسند یکی از این سوالات این است که بهترین مارک پروتز سینه کدام است؟

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه کدام است

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه برای فرد  مهم است چرا  پروتز سینه باید با توجه به  شرایط جسمی و نوع مشکل فرد انتخاب شود بهترین مارک پروتز سینه هم می تواند در نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد . به همین دلیل پزشکان همواره سعی  می کنند از بهترین پروتز سینه استفاده کنند .

در این مقاله توضیحات لازم برای انتخاب پروتز سینه ومعرفی بهترین مارک پروتز سینه پرداخته شده است تا بتوانند با شناخت مارک ها،با آگاهی و شناخت بهتری بهترین مارک پروتز سینه را انتخاب کنیم  و تصمیم درستی برای جراحی سینه داشته با شیم.

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

برای تولید پروتزهای سینه مخصوصا بهترین مارک پروتز سینه ،تکنولوژی بسیار بالایی نیز است که کشورهای کمی این نوع تکنولوژی را در اختیار دارند وسعی می کنند ایمپلنت های درمانی و زیبایی با کیفیتی را تولید کنند.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 40 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:15

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی از جراحی های زیبایی بینی می باشد که برای مدت کوتاهی در بین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده بود  زیبایی وتناسب بینی می تواند  درجذابیت بینی فرد تاثیر گذار باشدویک بینی نامتقارن می تواند  کاملا زیبایی چهره فرد  را تحت تاثیر قرارمی دهد و به همین علت اعتماد به نفس فرد پایین می اید.

بینی فانتزی در سالهای اخیر در بین بعضی ازخانم ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است .برخی از خانم ها بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که ممکن است بعد ازجراحی بینی فانتزی یا عروسکی برای انها پیش آید به این عمل اصرار دارند.

جراحی بینی فانتزی

زیرا جراحی بینی فانتزی نیاز کوچک شدن غیراستاندارد بینی وهمچنین ایجاد انحنا بيش ازاندازه در نماي نيمرخ و كوتاه شدن و كم شدن ارتفاع بيني در نماي نيمرخ بینی داردکه در اصطلاح  همان سر بالا شدن نسبي بيني است.

این افراد خواستار باريكي بيش از اندازه تيغه وايجاد شيار در نماي روبرو بینی هستنديا به اصطلاح خط افتادن  ظريف بالاي پره بيني كه بیشتر خانم ها به آن علاقه دارند.

بینی نیمه فانتزی

علاوه بر بینی فانتزی نوع دیگر از بینی به نام  نیمه فانتزی نیز وجود دارد. بعضی از متقاضیان خواستار  جراحی بینی عروسکی یا فانتزی هستند اما فرم بینی انها برای جراحی بینی  فانتزی مناسب نیست .در بینی نیمه فانتزی متقاضیان  خواستار این هستند که قوس روی بینی یا نوک سربالای بینی شان تغییرکند.در نتیجه می توان گفت این نوع  بینی ترکیبی از فرم فانتزی و فرم طبیعی است در اصلاح  همان گونه که در بالا گفته شد بینی نیمه فانتزی گفته می شود.

در مورد جراحی بینی نیمه فانتزی  باید گفت که این نوع بینی مناسب افرادی است که تغییرات برروی بینی  خود را به صورت متوسط بخواهند ونمی خواهند بینی شان بیش ازاندازه طبیعی یا بیش ازحد فانتزی باشد.

ویژگی جراحی بینی فانتزی

جراحی های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی در جهان به ویژه در  کشور ما طرفداران زیادی دارد در این میان افرادی هستند که به  جراحی بینی فانتزی علاقه مندان وافرادی که این جراحی  را انتخاب می کنند کم نیستند.

منبع : http://iran-beauty.ir/

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بینی , عمل بینی , جراحی بینی گوشتی, نویسنده : رویا bee بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:18

لیفت پلک بالا

لیفت پلک بالا یکی از  جراحی های زیبایی پلک است،با انجام  این جراحی دید شما نسبت به  محیط و اشیا بهتر خواهد شد همچنین با انجام لیفت پلک بالا حالت وشکل ظاهری چشم های  شما نیز بعد از جراحی بهبود می یابد وشما بعد ازانجام جراحی شما دید بهترو  احساس بهتری خواهید داشت.

لیفت پلک بالا

  با انجام لیفت پلک بالا بسیاری از  مشکلاتی مانند  پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و پوست اضافی در پلک بالای افراد برطرف خواهد شد. البته بهتر است این را بدانید که جراحی لیفت پلک بالا تنها جنبه زیبایی ندارد و با انجام  لیفت دید افرادنیز بهتر می شود.

همان گونه که می دانید جراحی پلک در چند سال اخیردر بین افراد رایج شده است  این روش جوانسازی به زیبایی چشمان افراد کمک می کند و همچنین باعث می شود تا فرد دید بهتری با انجام لیفت پلک بالا داشته باشد.

 

انجام جراحی لیفت پلک بالا با افزایش سن

با گذشت زمان و افزایش سن افراد پلک ها و سلامت آنها تحت  تاثیرقرار می گیرد.زیرا به مرور زمان و با افزایش تدریجی سن پوست پلک افراد حالت افتادگی وپوست اضافه  پیدا خواهد کرد.

 

افزایش پوست اضافه در برخی افراد  به حدی می رسد که دید  فرد محدود می شود وفرد برای رفع این مشکل بهتر است  لیفت پلک بالاانجام دهد.

 

این  مشکل حتی می تواند در فعالیت های روزمره افراد مانند دیدن تلویزیون و رانندگی، نیز مشکلاتی ایجاد کند. در نتیجه افراد برای رفع این مشکل به جراحی پلک رو می آوردند  تا افتادگی پلک آنها  برطرف شود وبدین صورت دید بهتری داشته باشند.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی پلک , جراحی پلک بالا, نویسنده : رویا bee بازدید : 49 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:15

جراحی نوک بینی چیست

جراحی نوک بینی یکی ازجراحی های بینیاست این مشکل بیشتر برای افراد بعد از انجام جراحی بینی اولیه اتفاق می افتدکه این افرادبرای جراحی نوک بینی خود  به پزشک مراجعه می کنند . امروزه جراحی نوک بینی و همچنین ترمیم نوک بینی به وسیله ی جراحی پلاستیک امکان پذیر است .

 

جراحی نوک بینی

چرا جراحی نوک بینی انجام می دهیم

یکی از دلایلی که افراد جراحی نوک بینی  انجام می دهند این است که این عمل موجب سربالا بودن و صاف شدن فرم بینی می شود. اگر قصد انجام جراحی  را دارید بهتر از قبل از جراحی در ابتدا جراح ماهروبا تجربه را در این  زمینه پیدا کنید و قبل از جراحی حتما  نمونه کارهای قبلی وی را مشاهده کنید تا جراح با دیدن بینی شما جراحی درستی را انجام دهد  در انتخاب جراح مناسب دقت کنید  سپس برای جراحی نوک بینی اقدام کنید.

این جراحی  برای بینی های استخوانی نسبت به انواع بینی ها دیگر بهتر انجام می شود به طور کلی می توان گفت که  افراد با بینی های گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست این ناحیه و نرم بودن پره های بینی مناسب جراحی  نوک بینی نیستند.

هر گونه تغییر در ساختار نوک بینی  شما نیازبه  روش ها و تکنیک هایی  مختلفی دارد که می تواند نرمی و ضخامت جنس بینی را کاهش دهد.

 

جراحی نوک بینی به چه روشهای انجام می شود

جراحی نوک بینی  را می توان تنها بر روی استخوان بینی ،وسط بینی و تنها برروی غضروف های نوک بینی و بافت نرم بینی  انجام داد.

برای انجام این نوع جراحی بینی پزشک ازداخل بینی برش داده می دهد و نخ بخیه های که در داخل بینی استفاده شده است خود به خود  از داخل جذب می شود بعد از جراحی نوک بینی برای بیمار ازتامپون و اتل استفاده می شود.

این جراحی  بیشتر برای افرادی انجام می شود که می خواهند به بینی شان فرم بدهند این افراد معمولا دارای بینی افتاده ای هستند جراح تغییرات لازم را دراین نوع جراحی در داخل استخوان و غضروف بینی انجام می دهد. همان گونه که گفته شد  در جراحی نوک بینی بخیه ها از داخل بینی  زده  می شود.

منبع :http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بینی ,عمل بینی ,جراحی بینی استخوانی, نویسنده : رویا bee بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:39

جراح پلک خوب

 

جراح پلک خوب با داشتن مهارتهای  کافی ودانش کافی در زمینه جراحی باید بتواند بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد و درهنگام انجام جراحی پلک دقت و صداقت لازم را در این زمینه با بیمار خود داشته باشد و در جلسه مشاوره اطلاعات لازم را در مورد جراحی به بیمار خود ارائه دهد.

جراح پلک خوب

 

اگر شما تمایل به جراحی پلک دارید باید قبل ازهر اقدامی برای جراحی پلک کنید درابتدا باید یک جراح ماهر وبا تجربه در زمینه جراحی پلک انتخاب کنید تا عمل پلک  شما در بهترین شکل ممکن  وبا ایمنی  و اطمینانی که به جراح پلک خود دارید این جراحی را انجام دهید تا شما بعد از جراحی دچار هیچ گونه عارضه نشوید.

 

 

انتخاب جراح پلک خوب

 

راههای مختلفی برای شناخت و انتخاب جراح پلک خوب وجود دارد زیرا جراحان زیادی هستند که جراحی پلک انجام می دهند البته همین امر باعث می شود انتخاب جراح پلک خوب برای  شما از بین جراحان مختلف کمی مشکل باشد.

 

یکی از روشهای که می توانید یک جراح پلک خوب انتخاب کنبد صحبت با بیماران قبلی است که این جراحی را انجام داده اند همچنین شما می توانید با دیدن نمونه کار های پزشک یک جراح پلک خوب را انتخاب کنید.

سابقه و تجربه جراح از نکاتی است که باید درهنگام  انتخاب جراح پلک خوب به آن دقت زیادی داشته باشید.همچنین جلسه مشاوره با  جراح نیز شما را در انتخاب جراح پلک خوب کمک می کند.

 

برای اینکه شما جراحی ایمن و بدون خطر و در عین حال موفقی داشته باشید .جراح پلک خوب در ابتدا شرایط عمومی  وسلامت عمومی شما را بررسی  می کند و راهکار هایی را در این زمینه به شما ارائه می دهد......

منبع : http://iran-beauty.ir/

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:37

ایمنی پروتز سینه

ایمنی پروتز سینه  ازمسائلی است که خود فرد و جراح پروتز سینه باید به آن دقت کند.جراح شما به غیر نوع پروتزی که انتخاب کرده اید باید به ایمنی پروتز سینه نیز اهمیت بدهد.

 

ایمنی پروتز سینه

پروتز سیلیکون و سالین از مهمترین نوع پروتز سینه هستند که تفاوت های  مهمی بین آنها وجود ندارد اما هر یک از این پروتزها دارای جنبه های  مثبت و منفی هستند.

ایمنی پروتز سینه درهر دو نوع پروتز سینه به یک میزان است  به عنوان مثال احتمال پارگی در هر دو نوع پروتزدر افراد وجود دارد.

این امکان نیزوجود دارد که ایمنی پروتز سینه براثر خطای جراحی ،افتادن و یا فشاربیش اندازه به سینه درحین ماموگرافی به خطر بیفتد.الیته پارگی  که درایمپلنت  اتفاق می افتد متفاوت  است و در نتیجه  ایمنی پروتز سینه در دو نوع پروتز سینه سیلیکونی و سالینی  فرق می کند.

ایمنی پروتز سینه وپروتز سالینی

ایمنی پروتز سینه در پروتزسالینی که ممکن است به شکل پارگی  اتفاق بیفتد در پروتز سینه سالینی به  راحتی قابل تشخیص  است بنابراین می توان گفت که  ایمنی پروتز سینه در این نوع پروتز خیلی  به خطر نمی افتد و دراین نوع پروتز وقتی مایع درون پروتز در اثر پارگی خالی شد شکل پستان تغییر خواهد کرد اما به دلیل اینکه مایع درون  ایمپلنت سالینی آب نمک است.

بعد از پارگی  مایع درونش خالی وجذب بدن می شود و می توان گفت ایمنی پروتز سینه سالینی از جهت ایمنی مناسب تر است.

ایمنی پروتز سینه وپروتز سیلیکونی

در مورد ایمنی پروتز سینه در پروتز سیلیکونی باید گفت که تشخیص پارگی در پروتز سینه سیلیکونی کمی مشکل است وایمنی پروتز سینه دراین نوع پروتز بیشتر باید رعایت شود زیرا در صورتی که پروتزسینه سیلیکونی دچار پارگی شود ومواد داخل ان در بدن تخلیه شود این مواد در بدن باقی می ماند و ممکن است دربعضی مواقع به خارج ازسینه و گاهی به داخل گره های لنفاوی نفوذ کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 50 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:42

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی ترمیمی بیشترمناسب افرادی است که بینی آنها بعد از جراحی اولیه نیازمند بازسازی و اصلاح ایراداتی است  که به وجود آمده است.

عمل بینی ترمیمی

 

در عمل بینی ترمیمی جراح بینی قبل از هر اقدامی به موقعیت قرار گیری غضروف های درون بینی و همچنین ایرادات بینی درجراحی قبلی توجه می کند. همچنین موقعیت بینی قبل از جراحی بینی اول نیز بررسی شود.

 

 

عمل بینی ترمیمی بعد از جراحی بینی امکان پذیر است؟

در بیمارانی که جراحی بینی انجام داده اند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند، امکان انجام عمل جراحی بینی ترمیمی وجود دارد اما برای گرفتن نتایج بهتر باید حداقل تا یک سال بعداز عمل جراحی صبر کرد.

می توان گفت که برخی اوقات عمل بینی ترمیمی یکی از سخت ترین اعمال جراحی پلاستیک می باشد، به همین دلیل شما باید از مهارت کافی جراح خود جهت انجام عمل ترمیمی زیبایی بینی اطمینان حاصل کنید.

 

 

هدف از انجام عمل بینی ترمیمی چیست

به طور کلی هدف از  جراحی ترمیم بینی بهبود زیبایی بینی وهمچنین  بهبود عملکرد تنفسی بینی فرد می باشد.

برخی اوقات حتی اگر جراح شما بهترین نتایج بعداز عمل جراحی بینی بدست آورد ، گاهی به علت تغییرات درصورت ویا در تعداد کمی از بیماران به علت افزایش سن ممکن است نیاز به عمل جراحی مجدد زیبایی بینی داشته باشید.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 56 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:34

پروتز سینه و شیردهی

 

پروتز سینه و شیردهی موضوعی است که افراد قبل از جراحی سینه  در باره آن بسیار پرس وجو می کنند در این باره بیشتر متخصصان و جراحان سینه معتقدند که پروتز و شیردهی هیچ تاثیری بر شیردهی فرد  ندارد این سوالی است که همیشه توسط کسانی که می خواهند پروتز سینه را انجام دهند بسیار پرسیده می شود که آیا پروتز سینه بر شیردهی تاثیر می گذارد یا نه؟

پروتز سینه و شیردهی

 

همانگونه که گفته شد پروتز سینه و شیردهی برروی شیردهی تاثیر گذار نیست زیرا در جراحی سینه برای  پروتز سینه معمولا  جراح پروتز را در پشت نسج سینه و در بیشتر مواقع پشت عضله پستان فرد  قرار می دهد.بنابراین می توان گفت که پروتز سینه هیچ گونه ارتباطی با مجاری شیری فرد نخواهد داشت .

 

البته بهتر است این را بدانید که  که اگر همراه  با  انجام پروتزسینه عملی مانند لیفت سینه  نیز انجام شود درمجاری شیری فرد بعضی تغییرات  به وجود می آید که همین امر ممکن است باعث شود ۳۰ تا ۴۰ درصد شیردهی در زنان کاهش یابد .بنابراین  ممکن است در بعضی موارد در پروتز سینه و شیردهی با یکدیگر اختلال ایجاد شود.

 

 

پروتز سینه و شیردهی با هم مرتبط هستند

در ابن باره باید گفت که در هنگام انجام پروتز سینه و شیردهی پروتز سینه به تنهایی برروی شیر دهی فرد اثر نخواهد گذاشت اما در بعضی مواقع بافت سینه فردبسیار کوچک است و جراح مجبور است پروتز سینه  بر روی این بافت ها قرار دهد.همین کوچکی بافت سینه باعث کم شدن شیر مادر نیز است و چه قبل از پروتز چه بعد از پروتز شیر این گونه افراد کم خواهد بود و ربطی به عمل پروتز سینه ندارد.

 

 

پروتز سینه و بارداری

 

عمل پروتز سینه هیچ گونه خطری برای بارداری نخواهد داشت  اما  همان گونه که می دانید در دوره  بارداری تغییرات هورمونی  در بدن بیشتر زنان به خصوص در با فت سینه اتفاق می افتد ، که همین امر  موجب  تغییر دراندازه و شکل سینه های فرد خواهد شد.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:30

جراحی نوک بینی چیست

جراحی نوک بینی یکی ازجراحی های بینیاست این مشکل بیشتر برای افراد بعد از انجام جراحی بینی اولیه اتفاق می افتدکه این افرادبرای جراحی نوک بینی خود  به پزشک مراجعه می کنند . امروزه جراحی نوک بینی و همچنین ترمیم نوک بینی به وسیله ی جراحی پلاستیک امکان پذیر است .

 

جراحی نوک بینی

چرا جراحی نوک بینی انجام می دهیم

یکی از دلایلی که افراد جراحی نوک بینی  انجام می دهند این است که این عمل موجب سربالا بودن و صاف شدن فرم بینی می شود. اگر قصد انجام جراحی  را دارید بهتر از قبل از جراحی در ابتدا جراح ماهروبا تجربه را در این  زمینه پیدا کنید و قبل از جراحی حتما  نمونه کارهای قبلی وی را مشاهده کنید تا جراح با دیدن بینی شما جراحی درستی را انجام دهد  در انتخاب جراح مناسب دقت کنید  سپس برای جراحی نوک بینی اقدام کنید.

این جراحی  برای بینی های استخوانی نسبت به انواع بینی ها دیگر بهتر انجام می شود به طور کلی می توان گفت که  افراد با بینی های گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست این ناحیه و نرم بودن پره های بینی مناسب جراحی  نوک بینی نیستند.

هر گونه تغییر در ساختار نوک بینی  شما نیازبه  روش ها و تکنیک هایی  مختلفی دارد که می تواند نرمی و ضخامت جنس بینی را کاهش دهد.

 

جراحی نوک بینی به چه روشهای انجام می شود

جراحی نوک بینی  را می توان تنها بر روی استخوان بینی ،وسط بینی و تنها برروی غضروف های نوک بینی و بافت نرم بینی  انجام داد.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 53 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:26

جراح پلک خوب

 

جراح پلک خوب با داشتن مهارتهای  کافی ودانش کافی در زمینه جراحی باید بتواند بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد و درهنگام انجام جراحی پلک دقت و صداقت لازم را در این زمینه با بیمار خود داشته باشد و در جلسه مشاوره اطلاعات لازم را در مورد جراحی به بیمار خود ارائه دهد.

جراح پلک خوب

 

اگر شما تمایل به جراحی پلک دارید باید قبل ازهر اقدامی برای جراحی پلک کنید درابتدا باید یک جراح ماهر وبا تجربه در زمینه جراحی پلک انتخاب کنید تا عمل پلک  شما در بهترین شکل ممکن  وبا ایمنی  و اطمینانی که به جراح پلک خود دارید این جراحی را انجام دهید تا شما بعد از جراحی دچار هیچ گونه عارضه نشوید.

 

 

انتخاب جراح پلک خوب

 

راههای مختلفی برای شناخت و انتخاب جراح پلک خوب وجود دارد زیرا جراحان زیادی هستند که جراحی پلک انجام می دهند البته همین امر باعث می شود انتخاب جراح پلک خوب برای  شما از بین جراحان مختلف کمی مشکل باشد.

 

یکی از روشهای که می توانید یک جراح پلک خوب انتخاب کنبد صحبت با بیماران قبلی است که این جراحی را انجام داده اند همچنین شما می توانید با دیدن نمونه کار های پزشک یک جراح پلک خوب را انتخاب کنید.

سابقه و تجربه جراح از نکاتی است که باید درهنگام  انتخاب جراح پلک خوب به آن دقت زیادی داشته باشید.همچنین جلسه مشاوره با  جراح نیز شما را در انتخاب جراح پلک خوب کمک می کند.

 

برای اینکه شما جراحی ایمن و بدون خطر و در عین حال موفقی داشته باشید .جراح پلک خوب در ابتدا شرایط عمومی  وسلامت عمومی شما را بررسی  می کند و راهکار هایی را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 54 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:34

پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی موضوعی است که افراد قبل از جراحی سینه  در باره آن بسیار پرس وجو می کنند در این باره بیشتر متخصصان و جراحان سینه معتقدند که پروتز و شیردهی هیچ تاثیری بر شیردهی فرد  ندارد این سوالی است که همیشه توسط کسانی که می خواهند پروتز سینه را انجام دهند بسیار پرسیده می شود که آیا پروتز سینه بر شیردهی تاثیر می گذارد یا نه؟

پروتز سینه و شیردهی

 

همانگونه که گفته شد پروتز سینه و شیردهی برروی شیردهی تاثیر گذار نیست زیرا در جراحی سینه برای  پروتز سینه معمولا  جراح پروتز را در پشت نسج سینه و در بیشتر مواقع پشت عضله پستان فرد  قرار می دهد.بنابراین می توان گفت که پروتز سینه هیچ گونه ارتباطی با مجاری شیری فرد نخواهد داشت .

 

البته بهتر است این را بدانید که  که اگر همراه  با  انجام پروتزسینه عملی مانند لیفت سینه  نیز انجام شود درمجاری شیری فرد بعضی تغییرات  به وجود می آید که همین امر ممکن است باعث شود ۳۰ تا ۴۰ درصد شیردهی در زنان کاهش یابد .بنابراین  ممکن است در بعضی موارد در پروتز سینه و شیردهی با یکدیگر اختلال ایجاد شود.

 

 

پروتز سینه و شیردهی با هم مرتبط هستند

در ابن باره باید گفت که در هنگام انجام پروتز سینه و شیردهی پروتز سینه به تنهایی برروی شیر دهی فرد اثر نخواهد گذاشت اما در بعضی مواقع بافت سینه فردبسیار کوچک است و جراح مجبور است پروتز سینه  بر روی این بافت ها قرار دهد.همین کوچکی بافت سینه باعث کم شدن شیر مادر نیز است و چه قبل از پروتز چه بعد از پروتز شیر این گونه افراد کم خواهد بود و ربطی به عمل پروتز سینه ندارد.

 

 

پروتز سینه و بارداری

 

عمل پروتز سینه هیچ گونه خطری برای بارداری نخواهد داشت  اما  همان گونه که می دانید در دوره  بارداری تغییرات هورمونی  در بدن بیشتر زنان به خصوص در با فت سینه اتفاق می افتد ، که همین امر  موجب  تغییر دراندازه و شکل سینه های فرد خواهد شد.

 

پروتز سینه وبارداری

و حتی در برخی از خانم ها  این تغییرات تا مدتی بعد از بارداری نیز ادامه دارد چرا که ترشح شیر بعد از دوران بارداری وجود دارد .بنابراین اگر قصد عمل پروتز سینه را دارید تا جای ممکن آن را در دوران بارداری و شیردهی انجام ندهید.

منبع: http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 53 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:31